Najnowsze wpisy na blogu
WIN - Ilona Anczarska | DOŚWIADCZENIE
25
page-template-default,page,page-id-25,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-13.3,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

DOŚWIADCZENIE

Jestem absolwentką psychologii UKSW oraz studiów podyplomowych SWPS „Psychologia społeczna w zarządzaniu rozwojem organizacji”.   [auto_thumb width=”300″ height=”200″ lightbox=”yes” align=”right” title=”Doświadczenie” iframe=”true”]
http://ilonaanczarska.pl/wp-content/uploads/2013/08/8_zakładka_doświadczenie.jpg
[/auto_thumb]

Posiadam akredytację Extended Disc®, Facet 5®, certyfikat ACC ICF oraz certyfikat asesorski uprawniający do oceny kompetencji menedżerskich. Brałam udział w projektach dla kilkudziesięciu organizacji, mam na swoim koncie realizację ponad 1500 dni szkoleniowych, liczne projekty obejmujące rozwój menedżerów, trenerów i pracowników, a także projekty z zakresu AC/DC. Współpracowałam z firmami szkoleniowymi i konsultingowymi, we wcześniejszym okresie – m.in. z ADS Polska, DK Group, Experts Team, House of Skills, PDC Consensus, a przez ostatnie lata – Westhill Consulting. Obecnie współpracuję ze sprawdzonymi zespołami projektowymi, które gwarantują wysoką jakość zarówno wykonanej usługi jak i współpracy.

Projektując i realizując procesy rozwojowe wykorzystuję wiedzę psychologiczną oraz praktykę zawodową. Interesuję się psychologią społeczną w wymiarze interpersonalnym oraz pod kątem organizacji nastawionych na rozwój, np. w ramach doktoratu rozpoczęłam badania nad transferem szkoleń – przeniesienia efektów szkoleń do praktyki zawodowej uczestników.

REALIZOWAŁAM PROJEKTY M.IN. DLA:

ABB, AGORA, AGROS FORTUNA, AHOLD, AIR-CLUB, AMREST, ALLEGRO, ANDRE POLSKA, ATMEDIA, AUCHAN, AXA, BGŻ, BIAZET, BNP PARIBAS, BRE BANK, BOSCH, BRISTOL MYERS SQUIBB, BUDIMEX DROMEX, CAMAIEU, CENTRUM INFORMACJI KREDYTOWEJ, CFK ŻYWIEC, CITIBANK, CK ZETO, COTY, DB SCHENKER, EC KRAKÓW, ESTEE LAUDER, EUREST, EVEREST FINANSE, GOOD YEAR, FM LOGISTIC, FRITO LAY, HEINZ, HESTIA, HOLDING MSHP, INTERNATIONAL PAPER, KANCELARIA PREMIERA RADY MINISTRÓW, KAPPA, KOMPANIA PIWOWARSKA, KRAFT FOODS POLSKA, KREDYT BANK, LAFARGE, LINK 4, LYRECO, MAKRO CASH AND CARRY, MC LANE, NORAUTO, GRUPA ORBIS, PEPSICO, PHILIPS, PHILIP MORRIS POLSKA, POLSKI INSTYTUT SZTUKI FILMOWEJ, POLSKIE LINIE LOTNICZE LOT, PZU, RWE, RAIFEISSEN BANK, SEPHORA, SELGROS CASH AND CARRY, SITA, STENA, STOWARZYSZENIE LIDERÓW, SZKOŁY JĘZYKOWE EMPIK, TESCO, TELEKOMUNIKACJA POLSKA, THOMSON, WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY, VATTENFALL, VB LEASING, VISSION EXPRESS, ŻYWIEC.

Referencje z projektów udostępniam na życzenie.

PRZYKŁADY PROJEKTÓW

Branża FMCG: cykl szkoleń, dla trenerów i kierowników realizowany w całej sieci. Celem projektu było zaangażowanie wewnętrznych zasobów organizacji do podwyższenia poziomu jakości obsługi Klienta. Efekty były widoczne w obserwowalnej zmianie postawy i zachowań pracowników oraz na poziomie wskaźników – m.in. zwiększeniu satysfakcji klientów. Dodatkową korzyścią było wyłonienie potencjału trenerskiego oraz wzrost kompetencji i poszerzenie doświadczenia w dotychczasowym zespole trenerskim.

Branża motoryzacyjna: projekt związany z procesami rekrutacji dla kadry zarządzającej. Przyczynił się do standaryzacji procesów rekrutacyjnych i wzmocnienia pożądanego profilu pracowników firmy.Ilona-of-11

Branża farmaceutyczna: projekt dla trenerów, mający na celu opracowanie ścieżki rozwoju dla trenerów wewnętrznych. Cel projektu został osiągnięty poprzez zaprojektowanie i zrealizowanie cyklu szkoleń dla zróżnicowanego zespołu trenerskiego.

Branża kosmetyczna: projekt tworzony w oparciu o wartości wdrażane przez organizację, dla kadry kierowniczej i pracowników. Szkolenia opracowane dla całej sieci, niektóre z nich powielane w wybranych krajach Europy Wschodniej. Celem projektu było osiągnięcie promowanej postawy oraz określonych zachowań i umiejętności u pracowników. Efekty były widoczne na poziomie obserwowalnych zmian postaw
i zachowań pracowników.

Branża usługowa: Cykl szkoleń dla kadry zarządzającej i pracowników Call Center. Projekt miał na celu podniesienie poziomu jakości obsługi Klienta w kontakcie telefonicznym. W programie wykorzystano narzędzie rozwojowe Extended Disc®. Efekty programu były widoczne na poziomie wskaźników satysfakcji Klienta.

Podczas realizacji projektów doświadczyłam wielu przygód i obserwacji (na przykład: http://ilonaanczarska.pl/2013/12/05/komunikacja-w-analizie-potrzeb-dylematy-trenera-sapera/) . Każde doświadczenie traktuję jako pretekst do nauki, wyciągania wniosków i udoskonalania zarówno produktów szkoleniowych jak i procesu planowania wydarzeń rozwojowych.

Na moim blogu m.in. zaczęłam zamieszczać humorystyczne ale prawdziwe opowieści od uczestników szkoleń, zapraszam do podzielenia się swoimi opowieściami, link: http://ilonaanczarska.pl/2013/10/03/humor-z-opowiesci-uczestnikow-na-szkoleniach/