Najnowsze wpisy na blogu
WIN - Ilona Anczarska | Doświadczenie
16103
page-template-default,page,page-id-16103,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-13.3,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
 

Doświadczenie

Jestem absolwentką psychologii UKSW oraz studiów podyplomowych SWPS „Psychologia społeczna w zarządzaniu rozwojem organizacji”.  

Posiadam akredytację Extended Disc®, Facet 5®, certyfikat ACC ICF oraz certyfikat asesorski uprawniający do oceny kompetencji menedżerskich. Brałam udział w projektach dla kilkudziesięciu organizacji, mam na swoim koncie realizację ponad 1500 dni szkoleniowych, liczne projekty obejmujące rozwój menedżerów, trenerów i pracowników, a także sesje oceny potencjału AC/DC. Współpracowałam z firmami szkoleniowymi i konsultingowymi: m.in. ADS Polska, DK Group, Experts Team, House of Skills, PDC Consensus a w ostatnich latach Westhill Consulting. Obecnie współpracuję ze sprawdzonymi zespołami projektowymi, które gwarantują wysoką jakość zarówno wykonanej usługi jak i współpracy.

Podczas realizacji projektów łączę wiedzę psychologiczną z praktyką zawodową. Interesuję się psychologią społeczną w wymiarze interpersonalnym oraz pod kątem organizacji nastawionych na rozwój, np. w ramach doktoratu rozpoczęłam badania nad transferem szkoleń biznesowych – przeniesieniem efektów szkoleń do praktyki zawodowej uczestników. 

REALIZOWAŁAM PROJEKTY M.IN. DLA:

ABB, AGORA, AGROS FORTUNA, AHOLD, AIR-CLUB, AMREST, ALLEGRO, ANDRE POLSKA, ATMEDIA, AUCHAN, AXA, BGŻ, BIAZET, BNP PARIBAS, BRE BANK, BOSCH, BRISTOL MYERS SQUIBB, BUDIMEX DROMEX, CAMAIEU, CENTRUM INFORMACJI KREDYTOWEJ, CFK ŻYWIEC, CITIBANK, CK ZETO, COTY, DB SCHENKER, EC KRAKÓW, ESTEE LAUDER, EUREST, EVEREST FINANSE, FM LOGISTIC, FRITO LAY, GOOD YEAR, HEINZ, HESTIA, INTERNATIONAL PAPER, KANCELARIA PREMIERA RADY MINISTRÓW, KAPPA, KOMPANIA PIWOWARSKA, KRAFT FOODS POLSKA, KREDYT BANK, LAFARGE, LINK 4, LYRECO, MAKRO CASH AND CARRY, MC LANE, NORAUTO, GRUPA ORBIS, PEPSICO, PHILIPS, PHILIP MORRIS POLSKA, POLSKI INSTYTUT SZTUKI FILMOWEJ, POLSKIE LINIE LOTNICZE LOT, PZU, RWE, RAIFEISSEN BANK, SEPHORA, SELGROS CASH AND CARRY, SITA, STENA, SZKOŁY JĘZYKOWE EMPIK, TESCO, TELEKOMUNIKACJA POLSKA, THOMSON, TORFARM/NEUCA, WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY, VATTENFALL, VB LEASING, VISSION EXPRESS, ŻYWIEC.

Referencje udostępniam na życzenie.

Przykłady projektów

Branża FMCG: cykl szkoleń, dla trenerów i kierowników realizowany w całej sieci. Celem projektu było zaangażowanie wewnętrznych zasobów organizacji do podwyższenia poziomu jakości obsługi Klienta. Efekty były widoczne w obserwowalnej zmianie postawy i zachowań pracowników oraz na poziomie wskaźników – m.in. zwiększeniu satysfakcji klientów. Dodatkową korzyścią było wyłonienie potencjału trenerskiego oraz wzrost kompetencji i poszerzenie doświadczenia w dotychczasowym zespole.

Branża motoryzacyjna: projekt związany z procesami rekrutacji dla kadry zarządzającej. Przyczynił się do standaryzacji procesów rekrutacyjnych i wzmocnienia pożądanego profilu pracowników firmy.

Branża kosmetyczna: projekt tworzony w oparciu o wartości wdrażane przez organizację, dla kadry kierowniczej i pracowników. Szkolenia opracowane dla całej sieci, niektóre z nich powielane w wybranych krajach Europy Wschodniej. Celem projektu było osiągnięcie promowanej postawy oraz określonych zachowań i umiejętności u pracowników. Efekty były widoczne na poziomie obserwowalnych zmian postaw i zachowań pracowników.

Branża usługowa: Cykl szkoleń dla kadry zarządzającej i pracowników Call Center. Projekt miał na celu podniesienie poziomu jakości obsługi Klienta w kontakcie telefonicznym. W programie wykorzystano narzędzie rozwojowe Extended Disc®. Efekty programu były widoczne na poziomie wskaźników satysfakcji Klienta